خرید هل عمده

بازرگانی سیلانی به عنوان یک شرکت برجسته در زمینه خرید و فروش عمده ادویه‌، از جمله هل، با تجربه و تخصص فراوان، به مشتریان فرصت خرید هل عمده با کیفیت بالا و قیمت رقابتی را فراهم می‌آورد. تیم تخصصی این شرکت با بررسی دقیق بازارهای جهانی هل، تامین‌کنندگان معتبر و محترم را انتخاب کرده و تضمین می‌کند که هل‌های عرضه شده، درجه یک و مرغوب میباشند. بازرگانی سیلانی با واردات هل از کشورهای هند و چین ،به مشتریان اطمینان می‌دهد که هل‌هایی با طعم، عطر، و خواص فوق‌العاده را در اختیار دارند.

خرید عمده هل از بازرگانی سیلانی

بازرگانی سیلانی به مشتریان خود انواع مختلف هل با در سایزها و بسته بندی های گوناگون ارائه می‌دهد. این شرکت با توجه به تنوع ویژه هل در بازارهای جهانی، به مشتریان این امکان را می‌دهد که بین انواع مختلف هل: هل اعلا، هل درجه یک و هل اکبر را برای خرید انتخاب کنند. خدمات متمایز بازرگانی سیلانی شامل مشاوره پیش از خرید هل، ارسال لیست قیمت روز ادویه عمده ، و ارسال ادویه جات به سراسر ایران و صادرات ادویه های ایرانی را شامل میشود. مرغوبت هل و سایر ادویه جات و قیمت مناسب آن باعث می‌شود خرید هل عمده از این شرکت به یک تجربه سودمند و مطمئن برای شما تبدیل شود.

خرید و قیمت هل عمده

با مراجعه به مراکز پخش عمده هل سبز که یکی از معتبرترین این مراکز بازرگانی سیلانی می باشد میتوانید خریدی مطمئن و با کیفیتی داشته باشید. یکی از مهمترین راه های  تشخیص هل با کیفیت توجه به ظاهر آن می باشد. هنگام خرید و قیمت هل عمده باید به یکدست بودن تمام دانه های هل توجه کنید یعنی تمام دانه ها اندازه ی یکسانی داشته باشند. رنگ هل ها باید کاملا سبز باشند هرچقدر رنگ آن سبز تر کیفیت و تازگی آن بیشتر می باشد. بوی هل تازه و مرغوب بسیار تند و قوی می باشد . با درنظر گرفتن این نکات خریدی مطمئن خواهید داشت.

پخش عمده هل سبز

هل سبز یکی از خوشبوترین و معطر ترین چاشنی های خوراکی  می باشد که پسند هرذائقه و سلیقه می باشد.هل سبز سالهای زیادی است که همچنان در برنامه ی غذایی ایرانی ها جایگاه خودش را حفظ نموده است بنابراین میتوان در هرخانه ی ایرانی آن را یافت ، این نشان دهنده ی محبوبیت این ادویه ی مطبوع می باشد.

بازرگانی سیلانی با بیش از 70سال سابقه در توزیع ،تولید و فروش عمده ادویه با کیفیت بالا توانسته هل این  محصول دلپذیر را با میزان مرغوبیت بالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار بدهد همچنین با تسهیل در امر خرید و پخش عمده هل سبز برای مشتریان خدمتی شایان ارائه داده است به این معنا که مشتریان براحتی میتوانند بصورت حضوری وآنلاین از سراسر نقاط کشور هل و دیگر محصولات را بطور عمده و جزئی سفارش داده و در کمترین زمان ممکن دریافت کنند ناگفته نماند که ارسال محصولات در بسته بندیهای محکم و مطمئن انجام می شود

تا بسته سالم و بدون هیچ مشکلی بدست دریافت کننده برسد.

خرید عمده هل به صورت آنلاین از بازرگانی سیلانی

فروش عمده هل

همانطور که قبلا اشاره کردیم هل به دلیل ویژگی خاصی که دارد محصولی پرطرفدار می باشد. این محصول بصورت عمده و جزئی در اختیار مشتریان قرار می گیرد همچنین این محصول مناسب با بودجه و سلیقه ی مشتری در انواع مختلف از لحاظ اندازه ، وزن، نوع هل و کیفیت آن ، بسته بندی شده است تا مشتریان براحتی با توجه به نیاز خود آن را انتخاب و خریداری نموده. به همین منظور با توجه به میزان کیفیت هل بسته بندی ها در رنگ های مختلف قرار داده شده است و هر رنگ بسته بندی گویای نوع و مقدار کیفیت هل می باشد. البته فروش عمده ادویه و هل به فروشگاه های ادویه و عطاری ها به دلیل فروش مداوم در اوزان مختلف و مصرف بالادر نظر گرفته شده است و نیازی به بسته بندی های کوچک ندارند. حال بصورت مختصر به انواع این بسته بندیها می پردازیم.

قیمت هل عمده در بازار 

قیمت هل در بازار بستگی به نوع ، کیفیت و رنگ و وزن آن دارد، در واقع هر چقدر هل دانه درشتر و سبزتر باشد دارای کیفیتی بالاست که ارزش بیشتری هم دارد بنابراین قیمت آن بیشتر می باشد. در این بین هل اکبر با دارا بودن این ویژگی ها نسبت به سایر رقبای خود قیمت بیشتری در بازار دارد. ناگفته نماند به دلیل شرایط اقتصادی و کاهش و افزایش ارز ، قیمت این محصول ثابت نمی باشد و با توجه به این روند متغیر می باشد.هر چه قدر وزن بسته ی هل بالا باشد قیمت آن کمتر است بطور مثال خرید 1 کیلویی هل نسبت به خرید نیم کیلویی آن بصرفه تر می باشدبنابراین خرید ادویه بصورت عمده قطعا مقرون بصرفه تر می باشد.

خرید عمده هل به صورت آنلاین از بازرگانی سیلانی

بسته بندی های هل اکبر

هل دارای طعم معطری است که برای طعم دار کردن غذاها و به عنوان طعم دهنده در قهوه و چای می توان از آن استفاده کرد. دو نوع اصلی هل وجود دارد، هل سبز و هل سیاه. البته، هل سفید نیز وجود دارد که نسخه سفید شده هل سبز است که در مقایسه با هل سبز عطر و طعم کمتری دارد. در میان انواع هل، استفاده از هل سبز به دلیل داشتن عطر و طعم بیشتر، متداول تر است. در واقع هل سبز به عنوان هل واقعی شناخته می شود و رایج ترین نوع هل است که در مراکز فروش ادویه جات به فروش می رسد.

هل اکبر بسته به کیفیت، اندازه و رنگشان در بسته بندی های مختلف با رنگبندی متفاوت قرار داده شده اند. از انواع این بسته بندی ها بترتیب میتوان به هل اکبر بنفش ، هل اکبر صورتی ، هل اکبر سبز، هل اکبرنارنجی ، هل اکیر قرمز اشاره کرد که هرکدام را به تفکیک توضیح می دهیم.

هل سبز اکبر:

هل سبز در طب سنتی دارای طبع گرم و خشک است. این میوه هل سبز رنگ است که داخل آن دانه های قهوه ای رنگ می باشد. هل دارای خواص بی نظیری است که که می توانید در ادامه مقاله آن ها را مطالعه نمایید. هل سبز اکبر نوعی هل سبز معتبر و معروف در بین عموم مردم است که دارای کیفیت بالا و طعم و عطر عالی می باشد. هل اکبر سبز یکی دیگر از هل های مرغوب می باشددر بسته بندی سبز رنگ که با اندازه ی 7 میلی متر و رنگی سبز در بازار موجود می باشد. این هل قیمتی مناسب دارد و بیشترمورد پسند افرادی است که اندازه ی هل برای آنها فرقی ندارد. خرید این هل مقرون بصرفه می باشد و اکثر مغازه داران فروش ادویه سعی می کنند از این نوع هل به مشتریان عرضه کنند. چون هم بصرفه است هم کیفیت بالایی دارد.

هل اکبر بنفش:

هل اکبر بنفش یکی از بهترین و مرغوبترین هل در بین دیگر هل های برند اکبر می باشد که با اندازه ی 8 میلیمتر و رنگ سبز تیره و عطری قوی در بسته بندی بنفش قرار داده شده است این هل دانه درشت است و در بسته بند یهای 1 کیلویی، نیم کیلویی و بسته های کوچک 100گرمی عرضه می شود. این هل از قیمت بیشتری نسبت به سایر بسته بندی های رنگی هل اکبر برخوردار است.

هل اکبر صورتی:

هل اکبر صورتی در بسته بندی صورتی رنگ دومین هل مرغوب برند اکبر می باشدکه با اندازه ی 7.5 میلی متر و رنگ سبز پر رنگ در بازار موجود می باشد این هل تفاوت چندانی با هل بنفش ندارد بنابراین در قیمت آن هم شاهد تفاوتی ناچیز هستیم. این نوع هل در بازار کمتر یافت می شود علت آن هم اینست تفاوت کم قیمت با هل اکبر بنفش مشتریان را برای انتخاب هل با کیفیت تر یعنی همان هل بنفش ترغیب می کند بنابراین فروش بسته های صورتی هل اکبر بسیار در بازار کم می باشد.

هل اکبر نارنجی:

هل اکبر نارنجی با بسته بندی نارنجی رنگ جایگاه چهارم را در برند هل اکبر دارد. این هل با اندازه ی 6.5 میلی متر و رنگ سبز کمرنگ در بازار موجود می باشد. از این هل بیشتر برای مصارف شیرینی پزی و از این قیبل مورد استفاده قرار می گیرد. این هل بعلت تفاوت ناچیز در قیمت نسبت به هل سبز کمتر مورد استقبال قرار می گیرد در نتیجه مشتریان بیشتر تمایل به خرید هل سبز دارند.

 هل اکبر قرمز:

هل اکبر قرمز با بسته بندی قرمز رنگ آخرین محصول برند هل اکبر می باشد. این هل با اندازه ی 6 میلی متر و رنگ سبز روشن رو به زردی در بازار موجود می باشد.از این هل بیشتر در مصارف شیرینی پزی ، عرق گیری و برای پودر کردن استفاده می شود.این هل کوچکترین سایز را نسبت به دیگر هل های این برند دارد.

فروش عمده هل سبز

هل سبز به دلیل رایحه عالی، ملکه ادویه ها نامیده می شود و یکی از گرانترین ادویه هاست. هل سبز با توجه به رنگ و اندازه اش درجه بندی می شود ، آنهایی که دارای غلاف های بزرگ تر و رنگ پر رنگ تری هستند، بهترند. در فروشگاه بازرگانی سیلانی غلاف های بزرگتر ، سبزتر و خوش طعم تر از هل را خواهید یافت. برای اطلاع از فروش هل سبز، قیمت ها و خرید محصولی با کیفیت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خرید هل سبز

ما در بازرگانی سیلانی به شما اطمینان می دهیم هل سبز تهیه شده در این مجموعه به طور صد در صد خالص و تازه می باشد و شما می توانید با خیال راحت این محصول را تهیه کرده و در غذاها و شیرینی جات از آن استفاده کنید. عرضه هل سبز اصل با بهترین کیفیت و در شرایط بهداشتی تخصص گروه بازرگانی سیلانی است.

قیمت هل سبز

هل از خانواده زنجبیلیان است. گیاه هل، گیاهی بزرگ برگدار است که در کشورهایی با آب و هوای گرمسیری شکوفا می شود.غلاف های هل از گیاه برداشت می شوند، سپس دانه ها خشک می شوند و به عنوان ادویه برای اهداف پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرند. تخم هل به طور کامل یا به صورت پودر به عنوان یکی از بهترین ادویه در آشپزی در نظر گرفته می شود. در فروشگاه سیلانی، هل سبز به صورت غلاف، دانه و یا پودرشده با قیمت بسیار استثنایی به فروش می رسد.

موارد مصرف هل سبز

هل سبز به دلیل عطر و بوی زیادی که دارد در غذاهای مختلف و به خصوص در شیرینی جات بسیار زیاد استفاده می شود، فروش هل اکبر سبز زیاد است و در شیرینی پزی ها در حجم زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توان از آن برای معطر کردن چایی نیز استفاده کرد.

خواص دارویی هل سبز

هل سبز با توجه به طبع گرمی که دارد:

  • برای سلامت گوارش مفید بوده
  • از سرطان پیشگیری می کند
  • قلب را تقویت می کند
  •  با افسردگی مبارزه می کند
  •  به درمان دیابت کمک می کند
  •  آسم را درمان می کند

خواص هل سبز برای پوست و مو

هل سبز، معمولا به دلیل داشتن رایحه و عطر و طعم غنی، شناخته شده است، اما آنچه بسیاری از ما نمی دانیم این است که این ادویه فواید بسیاری برای سلامتی و زیبایی دارد. از جمله مزایای استفاده از هل برای پوست و مو می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • استفاده از هل سبز برای بهبود درخشش پوست بسیار مؤثر است.
  • آنتی اکسیدان های موجود در هل ، علیه رادیکال های آزاد می جنگند و پوست ما را جوان نگه می دارند.
  • برای تغذیه پوست سر و داشتن موهای سالم و زیبا از هل سبز استفاده کنید.
  • فواید ضد باکتریایی هل سبز، برای درمان آکنه، جوش و سایر آلرژی های پوستی بسیار مؤثر است.

خواص هل سبز برای لاغری

هل سبز علاوه بر طعم و عطری خوبی که به غذا، چای، قهوه و دسرهای شما می بخشد، برای سلامتی نیز مفید است و جدا از همه این ها استفاده از هل سبز باعث کاهش وزن می شود. اگر به دنبال یک روش طبیعی برای خلاص شدن از شر چربی های سفت و سخت شکم خود و کاهش وزن هستید، آب هل را در برنامه غذایی خود قرار دهید. نوشیدن چای هل نیز به حفظ وزن سالم و بهبود نتایج کاهش وزن کمک می کند.

چای هل

از هل سبز می توان به عنوان ماده معطر کننده در نوشیدنی ها مانند چای هل استفاده کرد. چای هل با جوشاندن غلاف های هل و یا دانه های هل خرد شده در آب و گاهی همراه با برگ های چای تهیه می شود. از مهمترین مزایای چای هل می توان به سم زدایی بدن، بهینه سازی هضم، بهبود مشکلات تنفسی، بهبود بوی بد دهان، کاهش علائم قاعدگی، کاهش سوزش پوستی، جلوگیری از بیماری های مزمن، تقویت گردش خون، محافظت از سلامت مو، کمک به کاهش وزن و کاهش فشار خون اشاره کرد.

5 پاسخ
    • کاربر شایگان
      کاربر شایگان گفته:

      سلام خدمت شما، هل سبز اکبر بازرگانی سیلانی تنها در بسته بندی های 1 کیلویی و کارتن های 10 کیلویی موجود میباشد .

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *