آسیاب چکشی چگونه کار میکند

آسیاب چکشی چگونه کار میکند

آسیاب چکشی چگونه کار میکند

چرخ آسیاب چکشی به منظور خرد کردن دانه ها به قطعات کوچکتر ساخته شده است. آنها در بسیاری از صنایع از جمله صنایع معدنی، الوار و زباله و مدیریت پسماند، یک ماشین مهم هستند. با این حال، بیشتر در تجهیزات پردازش دانه یافت می شود ، زیرا می تواند به سرعت دانه فله را به قطعات کوچکتر برای تبدیل به آرد تبدیل کنند

تاریخچه آسیاب چکشی چیست؟

تاریخچه این دستگاه تا حدودی تیره است، اما تصور می شود شروع آن در سال 1830 ایجاد شده است. در طی سال جاری، برای دستگاهی متشکل از جعبه چوبی و طبل چرخشی که به چندین میله متصل شده بود، حق ثبت اختراع داده شد. این چرخش برای 350 چرخش در دقیقه طراحی شده بود و می تواند به طور موثری هر سنگی را که درون آن قرار دارد بشکند. اگرچه به تولید تجاری گذاشته شد ، بیشتر مورخان بر این باورند که این نخستین تکرار شناخته شده این فناوری است.

در دهه 1920 ،l اولین نسخه از این پردازنده دانه را تولید شد. این فناوری به سرعت تکمیل شد تا در بستر کامیون قرار بگیرد تا در طی فرآوری بتواند از مزرعه به مزرعه دیگر برود. این مدل نزدیک به 30 سال دستگاه مورد نظر بود و استفاده می شد تا اینکه شرکت های دیگر شروع به فروش ماشین های خود را در بازار کردند.

در سال 1990 ، یک متخصص با فناوری مناسب بین المللی ، کارل بیلنبرگ ، اولین نسخه از آسیاب چکشی بدون صفحه را ایجاد کرد. او نسخه های بسیاری از دستگاه را ایجاد کرد ، اما نتوانست با بازده مدل های نمایش داده شده مطابقت داشته باشد. وی دستگاه خود را برای کمک به دانشجویان در MIT ارائه داد و تیمی از دانشجویان را به سرپرستی امی اسمیت یافت. اسمیت توانست طراحی بیلنبرگ را بهبود ببخشد تا بتوان آن را به راحتی در یک کارگاه ساده ساخت ، چیزی که کمک بزرگی به روستاهای فقیرنشین کشورهای جهان سوم بود.

این دستگاه چگونه کار می کند؟

نسخه های مدرن می توانند با سرعت های مختلف چرخشی همراه باشند و باعث می شود هر چیزی را از قطعات کوچک دانه گرفته تا سنگ های بزرگ خرد کنید. مدل های نصب شده برای کاربری کشاورزی در چند صد دور در دقیقه می چرخند و با روتور صفحه ای پوشانده شده اند. چکش ها به این صفحات متصل شده و در طی این عمل مقادیر چشم گیر نیرو ایجاد می کنند. دانه ای که در دستگاه است با این میله ها در تماس است و آن را به قطعات کوچک خرد می کند. صفحه در امتداد لبه منطقه عملیاتی نصب شده است. هنگامی که دانه ها به طور کامل آسیاب شدند ، آنها را از طریق صفحه فرو می ریزند و برای آسیاب اضافی دور می شوند.

این ماشین ها نزدیک به یک قرن است که هنوز هم بخش اساسی در صنعت آسیاب دانه هستند. جهت خرید عمده ادویه کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *