چای سبز و فواید آن

چای سبز و فواید آن

چای سبز و فواید آن

سیلانی تهیه کننده و توزیع کننده و فروش ادویه جات, فروش خشکبار, فروش چای سبز و … درباره فواید چای سبز برای سلامتی و اینکه چگونه این نوشیدنی محبوب می تواند به یک رژیم غذایی سالم و سبک زندگی کمک کند در این مقاله به شما بیاموزید.چای سبز یکی از سالم ترین نوشیدنی های موجود در کره زمین ، است.

فواید چای سبز

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است

چای سبز حاوی آنتی اکسیدان های پلی فنول است که باعث کاهش التهاب در بدن می شود ، که عامل اصلی پیری زودرس است. این آنتی اکسیدان ها همچنین به طور پیشگیرانه از سلول ها در برابر صدمه ای که منجر به تعدادی بیماری مزمن می شود محافظت می کنند.

چای سبز از سلامت مغز پشتیبانی می کند

معروف است که چای سبز باعث ایجاد یک آرامش می شود. در حالی که کافئین فراهم می کند ، چای سبز همچنین حاوی یک اسید آمینه به نام L-theanine است که اثر آرام بخشی ایجاد می کند. همچنین نشان داده شده است که ترکیب کافئین و L-theanine عملکرد مغز را برای تقویت حافظه فعال ، عملکرد شناختی و بالا بردن روحیه بهینه می کند.

چای سبز  از مدیریت وزن پشتیبانی کند

در تحقیقات انسان و حیوانات ، ثابت شده است که چای سبز باعث سوخت و ساز بدن و تحریک چربی سوزی می شود. چای سبز از سرطان محافظت می کند.چای سبز با چند روش اساسی از سرطان محافظت می کند. این گیاه در برابر آسیب هایی که می تواند رشد کنترل نشده سلول ها را تحریک کند و منجر به جهش های سرطانی شود ، محافظت می کند.

چای سبز می تواند به شما در کاهش میزان قند کمک کند

چای سبز یک انتخاب سالم برای کسانی است که نگران قندهای اضافه شده هستند ، زیرا به طور طبیعی حاوی صفر گرم قند است. در مقایسه با نوشابه و آب میوه که هر دو حاوی مقدار زیادی قند هستند ، چای سبز گزینه سالم تری است. اگر به نوشیدنی های شیرین عادت دارید ، ممکن است مدتی طول بکشد تا با عطر و طعم چای سبز سازگار شوید. یک راه خوب برای بهره مندی از فواید چای سبز این است که یک یا دو قاشق غذاخوری پودر چای سبز را در اسموتی های خود مخلوط کنید تا زمانی که خود به نوشیدن چای سبز عادت کنید.

چای سبز از تراکم استخوان پشتیبانی می کند

نشان داده شده است که آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز از ریزش استخوان محافظت کرده و خطر شکستگی را کاهش می دهد. مطالعات نشان داده است که مصرف متوسط چای سبز با بهبود قدرت و کیفیت استخوان ، به سلامت استخوان کمک می کند. در یک مطالعه اخیر رابطه بین غذاهای غنی از پلی فنول از جمله چای سبز و پوکی استخوان بررسی شده است.در حالی که قرن ها از این نوشیدنی لذت می برید ، حتی امروز دانشمندان همچنان مزایای جدید و جالب این نوشیدنی را کشف می کنند. لذت بردن از یک یا چند فنجان چای سبز در روز می تواند به شما کمک کند قفل برخی از این فواید را باز کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *