آیا میتوانید سیر زیادی مصرف کنید

آیا میتوانید سیر زیادی مصرف کنید

سیر به عنوان چاشنی در انواع غذاها ، از غذاهای دریایی و مرغ گرفته تا سالاد و نان استفاده می شود. سیر همچنین از نظر دارویی برای درمان برخی از بیماریها ، مانند بیماری قلبی ، فشار خون بالا و کلسترول بالا استفاده می شود. احتمالاً سیر برای درمان برخی شرایط مانند تصلب شرایین ، نیش کنه و عفونتهای قارچی پوست موثر است.همچنین ممکن است برای سرطان روده و معده موثر باشد.برای خرید پودر سیر، با معتبرترین مرکز فروش ادویه جات ، ارتباط برقرار کنید.
در حالی که سیر ممکن است فواید زیادی داشته باشد ، خوردن بیش از حد آن می تواند باعث عوارض گوارشی و عوارض ناخوشایند شود.
اگر یک فرد سالم متوسط هستید ، میتوانید هر روز با خیال راحت حداکثر چهار میخک سیر مصرف کنید و هر یک از آنها حدود یک گرم وزن داشته باشد.در حالی که ممکن است چندین میخک سیر برای برخی افراد بی خطر باشد ، اما برای همه بی خطر نیست.به عنوان مثال اگر معده حساسی دارید یا بیماری خاصی مانند اختلال دستگاه گوارش دارید ، ممکن است نتوانید با خیال راحت روزانه چهار میخک سیر مصرف کنید.
مصرف بیش از حد سیر ، می تواند عوارض ناخوشایندی مانند بوی بد دهان ، سوزش دهان ، اسهال و استفراغ را به همراه داشته باشد.این عوارض جانبی معمولاً هنگام مصرف سیر خام بیش از حد رخ می دهد.سیر همچنین می تواند خطر خونریزی شما را افزایش دهد. اگر به عمل جراحی ، کار دندانپزشکی یا یک روش پزشکی نیاز دارید ، حداقل 2 هفته قبل ، مصرف سیر را قطع کنید.
مصرف بیش از حد سیر برای کبد مضر است
کبد یک عضو حیاتی بدن ماست ، زیرا عملکردهای مختلفی مانند تصفیه خون ، متابولیسم چربی ، متابولیسم پروتئین و از بین بردن آمونیاک از بدن ما را انجام می دهد.طبق مطالعات متعدد ، مشخص شده است که سیر با ترکیبی به نام آلیسین پر شده است که در صورت مصرف مقدار زیادی می تواند باعث سمیت کبد شود.
سیر ممکن است باعث ناراحتی دستگاه گوارش شود
سیر می تواند باعث نفخ ، اسهال و درد در معده شود.این امر به ویژه در صورت خوردن سیر بیشتر از حد معمول یا مصرف سیر خام صورت میگیرد.اگر بعد از خوردن سیر ، دچار ناراحتی معده شدید ، می توانید غذاهایی مانند برنج ، موز یا نان را میل کنید.
سیر محرک بالقوه سردردها و سر گیجه
افرادی که از سردردهای مکرر رنج می برند ، باید از مصرف سیر خودداری کنند. مچنین ، افرادی که میگرن دارند باید از خوردن سیر پرهیز کنند ، زیرا سیر می تواند باعث تشدید میگرن شود.
اگر از داروهای زیر استفاده می کنید ، بدون توصیه های پزشکی سیر مصرف نکنید:

استامینوفن (تیلنول) ، قرص های ضد بارداری ، دا روهای اچ آی وی ، داروهای درمان افسردگی ، داروهای آسم یا آلرژی
شما بیشتر در معرض عوارض جانبی آزار دهنده هنگام مصرف سیر خام هستید.بنابراین میتوانید بجای سیر خام با اضافه کردن پودر سیر هنگام پختن غذاها تا حدودی این عوارض را کاهش دهید .برای خرید پودر سیر با کیفیت با قیمت مناسب از مرکز فروش عمده ادویه اینجا کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *