کندر و خواص آن

کندر و خواص آن

کندر یک گیاه دارویی سرشار از خواص پزشکی است . ماده ای با طعم تلخ که به صورت خوراکی ، موضعی ، بخور ، روغن و … مورد استفاده قرار میگیرد. این گیاه نیز مانند سایر گیاهان در برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است و البته طرز استفاده و میزان استفاده از آن نیز مهم است . اگر میخواهید با خواص کندر آشنا شوید ما را تا پایان مقاله همراهی کنید.

برای خرید کندر اصلی و با کیفیت از فروشگاه ادویه سیلانی با ما تماس بگیرید و یا از طریق لینک فروش کندر سایت اقدام نمایید.

مصارف کندر

کندر دارای طبعی گرم و خشک است . در مورد طبع سایر گیاهان و ادویه ها در مقاله طبع ادویه مطالبی ارائه کرده ایم. کندر برای اینکه خواص خود را به خوبی نشان دهد و مورد استفاده باشد باید نا خالصی کمی داشته باشد و یا اصلا نداشته باشد. یکی از راه های تشخیص ناخالصی سوزاندن کندر است . با این روش کندری که دود کمتری دارد ولی اشتعال بیشتری میکند ناخالصی کمی دارد . دود کندر بویی مطبوعی دارد و معمولا همراه با دانه های اسپند دود میشود. که این دود علاوه بر بوی مطبوع خواصی نیز دارد.

مصرف کندر در بارداری

همه ما میدانیم بارداری دوره ای حساس است که و اکثرا نمیدانند چه چیزی برای خود و جنین مفید است و چه چیزی ضرر دارد. کندر از گیاهان دارویی مفید در بارداری است که میتواند باعث رشد مغزی جنین شود و در آینده کودکی باهوش و با استعداد باشد . اما مصرف به اندازه این خاصیت را دارد اگه بیش از اندازه مصرف شود باعث بیش فعالی کودک میشود که میتواند برای کودک و والدین دردسر ساز شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خواص داروها و ادویه در بارداری ، مقالات بارداری سایت را مشاهده و مطالعه نمایید.

خواص بی نظیر کندر

یکی از مهم ترین خواص کندر که تقریبا همه با آن آشنا هستند تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر است . که باز هم در این مورد باید به اندازه مصرف شود. از دیگر خواص کندر میتوان به خاصیت ضد سرطان بودن آن اشاره نمود.  به این صورت که کندر با داشتن مقدار زیادی اسید بوسولیک مانع از رشد سلول های سرطانی شده و یا حتی در بعضی موارد از سرطان پستان جلوگیری کرده است.

خوردن کندر برای لاغری و زیبایی اندام تاثیر دارد . کندر هورمون های تیروئید را تنظیم میکند و باعث لاغری و کاهش وزن میشود همچین بپاک سازی بدن و روده ها باعث چربی سوزی در بدن میشود.

بازسازی و ترمیم پوست و مو از دیگر خواص این گیاه جادویی استو همانطور که گفته شد میتوانید از روغن این گیاه برای داشتن پوستی صاف و بدون جوش و مویی نرم و لطیف استفاده کنید.

خرید کندر

برای خرید کنرد باید دقت کنید که کندر تازه و بدون ناخالصی بخرید تا بتوانید از خواص آن بهره ببرید . پیشنهاد ما خرید کندر و سایر گیاهان و داروهای سنتی از سایت سیلانی میباشد. برای خریدی راحت لینک فروش ادویه را کلیک کنید. و با بهترین قیمت و کیفیت خرید کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *