ادویه‌های موجود در عطاری که فروش شما را ۲ برابر می‌کند!

عطاری یکی از شغل‌هایی است که با سرمایه‌ای کم محصولات مختلفی را به فروش رسانده و سود مناسبی دارد. محصولات و ادویه‌های موجود در عطاری هر کدام کاربردی داشته و همه افراد از آن استفاده می‌کنند، اما اگر قصد دو برابر کردن فروش خود را دارید، باید محصولات پرفروش را شناخته و بیشتر آن‌ها را برای مشتریان خود آماده کنید.‌ یکی از اقلام اصلی موجود در عطاری ادویه و چاشنی‌ها هستند که در غذاها و دسرهای مختلف از آن‌ها استفاده می‌شود. کاربرد این محصول بسیار بوده و به همین دلیل با فروش آن‌ها طبیعتا سود بیشتری خواهید کرد. ما به عنوان عمده فروش ادویه در این مقاله به چند نمونه ادویه پرکاربرد اشاره می‌کنیم که فروش شما را ۲ برابر می‌کند. بهتر است در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

آشنایی با اقلام پرفروش عطاری

پودر فلفل قرمز

پودر فلفل قرمز

یکی از ادویه‌های موجود در عطاری که فروش شما را ۲ برابر می‌کند! پودر فلفل قرمز است. پودر فلفل قرمز یکی از طعم دهنده‌هایی است که برای غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. فلفل قرمز با توجه به میزان تندی و رنگی که دارد، به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. هر چه رنگ آن قرمزتر باشد، یعنی تندتر بوده و در هنگام استفاده باید به میزان مصرف دقت کرد. این ادویه گردش خون را زیاد کرده و جلوی لخته شدت خون در رگ‌ها را تا حد زیادی می‌گیرد؛ همچنین تاثیر زیادی برای مقابله با میکروب‌ها و عفونت‌ها دارد.

این فلفل برای افرادی که می‌خواهند وزن خود را کم کنند، نیز مفید است و چربی سوزی بدن را بیشتر می‌کند. از دیگر فواید فلفل قرمز داشتن ویتامین C است که منجر به استحکام لثه‌ها می‌شود. از دیگر مزایای این ادویه هضم زودتر و راحت‌تر غذا است. فروشگاه خرید ادویه سیلانی انواع فلفل قرمز را برای شما آماده کرده است که به راحتی می‌توانید آن را تهیه کنید. فروش عمده ادویه در بیشتر بازارهای داخلی و خارجی انجام می‌شود. این ادویه دارای ویتامین‌هایی چون A، D، E، K، C، B6، B12، کولین، ریبوفلاوین و فولات است؛ همچنین حاوی مقدار زیادی مواد معدنی چون منیزیم، پتاسیم، فسفر، آهن، کلسیم، روی و سدیم است. اگر چه این محصول فواید زیادی دارد، اما مصرف بی رویه‌ی آن عوارضی دارد که نباید آن را از یاد برد.

خرید عمده ادویه کاری

 

ادویه کاری

شاید بتوان گفت بین ادویه‌های موجود در عطاری بیشترین استفاده از ادویه کاری می‌شود؛ زیرا در همه غذاها می‌توان از آن استفاده کرد.‌ ادویه‌ای که یکدست پودر شده باشد، دارای استاندارد بوده و نشان از اصل بودن آن دارد. این پودر از ترکیبات مختلفی تشکیل می‌شود که بسته به منطقه تولید کننده ترکیبات آن متفاوت است.‌ رایج‌ترین ترکیباتی که در ادویه‌کاری به کار می‌رود، شامل ریحان، رازیانه، فلفل قرمز، گشنیز، زیره، زردچوبه، هل و فلفل سیاه است.‌ این پودر مواد مغذی بسیاری مثل کربوهیدرات، کلسیم، مواد معدنی، فیبر، فسفر و مس دارد که برای بدن مفید است. این ادویه یکی از چاشنی‌های عالی برای غذا است که طعم منحصر به فردی به غذا داده و برای غذاهای مختلفی چون انواع خورشت، کوکو سبزی، فلافل و … می‌توان از آن استفاده کرد.

این پودر دارای خواص بسیاری است که یکی از آن‌ها جلوگیری از آلزایمر است. باکتری‌ها را از بین برده و جلوی بیماری آب مروارید را گرفته و سلامت چشم را حفظ می‌کند. همچنین باعث تسکین  درد شده و برای درمان کم خونی نیز مفید است. جلوی بروز بیماری‌های قلبی را می‌گیرد، به طوری که هل و ریحان به کار رفته در ترکیب این پودر رگ‌های خونی را گشاد کرده و فشارخون را کم می‌کنند. در نتیجه خون به خوبی در بدن جریان یافته و حملات قلبی کاهش می‌یابد. از دیگر مزیت‌های استفاده از ادویه‌کاری بهبود سلامت استخوان‌ها است؛ همچنین این پودر برای مو بسیار مفید بوده و به هضم راحت‌تر غذا کمک می‌کند. لازم به ذکر است که می‌توان با خرید و فروش عمده ادویه سود بیشتری را در عطاری داشت.

خرید ادویه پلویی

ادویه پلویی

یکی دیگر از ادویه‌های موجود در عطاری که فروش شما را بیشتر می‌کند! ادویه پلویی است که که برای تهیه آن می‌توانید به شرکت پخش ادویه سیلانی مراجعه کنید. این ادویه شامل ترکیب چند ادویه خوش طعم و پر کاربرد است که هر کدام طعم منحصر به فردی دارند. هر کدام از این ادویه‌ها خاصیت و فوایدی برای بدن دارند که با ترکیب شدن آن‌ها بسیار مفیدتر خواهند شد. از جمله ادویه‌هایی که برای ادویه پلویی استفاده می‌شود، شامل پودر زنجبیل، پودر هل، پودر زیره، پودر دارچین، پودر گل سرخ، پودر میخک، پودر جوز هندی و پودر تخم گشنیز است. با اضافه کردن این ادویه به برنج طعم آن بی نظیر و خوشمزه‌تر می‌شود و جدای از آن همانطور که گفتیم خاصیت بسیاری برای سلامتی افراد دارد.‌

ادویه مرغ و ماهی

ادویه مرغ و ماهی

یکی دیگر از ادویه‌های موجود در عطاری که فروش شما را ۲ برابر می‌کند ادویه مرغ و ماهی است. این چاشنی اصلی‌ترین طعم دهنده غذاهای دریایی و فراورده‌های گوشتی است که طعم بسیار خوبی به غذا می‌دهد. این ادویه کاربرد فراوانی داشته و برای انواع پخت ماهی، سوخاری، مرغ و … می‌توان از آن استفاده کرد. این ادویه دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی است که برای سلامت بدن مفید است. در این ادویه از ترکیباتی مثل زعفران، آویشن، ترخون، زردچوبه، نعنا، پودر پاپریکا، پودر سبزیجات، نمک، فلفل، زیره، پودر خردل، پودر چیلی، پودر بابونه، پودر سیر، پودر پیاز و پودر گشنیز استفاده شده است. این پودر دارای خواص ضد التهاب و ضد باکتری بوده و همچنین عفونت‌های مرتبط با مواد غذایی را کم می‌کند.‌ ریسک ابتلا به بیماری‌های قلب و عروق و سرطان‌ها را کاهش می‌دهد.

زنجبیل موجود در عطاری

پودر زنجبیل

یکی از ادویه‌هایی که طعم خوبی دارد، زنجبیل است که علاوه بر غذا در تهیه دسرها و نوشیدنی‌های مختلف نیز استفاده می‌شود. این پودر انواع مختلفی دارد که زنجبیل نیجریه در ایران پرمصرف‌تر است. این ادویه برای سرماخوردگی، تقویت سیستم ایمنی بدن، کبد چرب و … فواید بسیاری دارد. مزه آن کمی تند است و طعم خوبی به غذا می‌دهد. می‌توان آن را هم به صورت پودر و هم به صورت چوب تهیه و استفاده نمود. مصرف به اندازه آن توصیه می‌شود؛ زیرا فواید بسیاری برای بدن دارد. با انجام خرید و فروش عمده ادویه می‌توانید با قیمتی پایین‌تر آن را تهیه کرده و بیشتر سود کنید.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی اقلام عطاری که فروش شما را ۲ برابر می‌کند! پرداختیم. با تهیه این اقلام می‌توانید سود خود را افزایش دهید. فروشگاه سیلانی از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده است که همواره سعی دارد تا بهترین و مرغوب‌ترین اقلام لازم را برای عطاری‌ها عرضه کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *