خرید اینترنتی ادویه جات

خرید اینترنتی انواع ادویه ها

امروزه بیشتر افراد برای افزایش درآمد خود به کسب درآمد از طریق اینترنت روی آورده اند. از این جهت برای کسب و کار خود بهتر است راه حل های متفاوتی را امتحان کنید. فروشگاه های اینترنتی به عنوان یکی از بهترین راه حل ها برای کسب درآمد است. فروشگاه های اینترنتی دارای مزیت های فراوانی است. با کمک این فروشگاه ها می توانید بدون وابستگی به مکان و زمان و کاهش هزینه های جانبی، درآمد خود را افزایش دهید. انتخاب فروشگاه ها اینترنتی معتبر که بتوان با خیال آسوده از آن خریداری کرد، امروزه ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است. یکی از فروشگاه های معتبر که در زمینه خرید و فروش عمده ادویه جات به صورت گسترده فعالیت دارد، فروشگاه تخصصی سیلانی است. برای خرید ادویه از مجموعه سیلانی می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا درباره خرید اینترنتی ادویه جات و انتخاب فروشگاه ایمن و مزایای آن، اطلاعات کاملی کسب کنید.

تشخیص معتبر بودن فروشگاه های اینترنتی

اگر میخواهید خرید اینترنتی کنید از معتبر بودن فروشگاه های اینترنتی اطمینان کافی را حاصل نمایید. بهتر است از مکان هایی که مورد تایید وزارت بازرگانی اند و یا از فروشگاه هایی که دوستان و آشنایانتان قبلا از آنها خریداری کردند، خریداری کنید. قبل از آن که جنسی ارزان را از وب سایت مورد نظر خود خریداری کنید، راجب آن به طور کامل تحقیق کنید. اجناس ارزان قیمت دلیل بر خوب بودن آنها نیست. فروشندگان در فروشگاه های اینترنتی موظف هستند که عکس های واقعی و مشخصات کامل محصولات خود را برای عموم افراد به نمایش بگذارند، استفاده از عکس های عمومی در فروشگاه های اینترنتی خلاف قوانین است.

اگر فروشگاه های اینترنتی برای تشویق خریداران خود شرایطی از جمله تخفیف را در سایت خود قرار دهند باید به آن عمل کنند، در غیر این صورت خلاف قوانین عمل کرده اند. در هنگام پرداخت وجه، حتما به لوگوی آن صفحه که در بالای آن هک شده است دقت کنید که برای بانک مورد نظر شما باشد. همچنین صفحه ی خرید حتما باید دارای https:// باشد، در غیر این صورت کلاهبرداری محسوب می شود. وب سایت ها باید دارای نمادهای الکترونیکی باشند. یک وب سایت معتبر دارای درگاه های ایمن است که خریداران بتوانند با خیال راحت خرید خود را انجام دهند. یکی از وب سایت های معتبر که شما عزیزان می توانید از آن به صورت اینترنتی خریداری کنید، فروشگاه سیلانی است، این مجموعه در زمینه فروش ادویه در ایران فعالیت دارد.

تشخیص معتبر بودن فروشگاه

خرید اینترنتی مطمئن

همان طور که قبلا به آن اشاره کردیم برای خرید باید به وب سایت هایی مراجعه کنید که از معتبر بودن آن مطمئن باشید. برای خرید اینترنتی مطمئن باید از مشخصات وب سایتی که در آن محصولات قرار داده شده است، اطمینان حاصل کنید. مثلا اگر در وب سایتی از جنسی خوشتان آمد و آن وب سایت ناشناس است، باید در ابتدا از واقعی بودن آن اطمینان حاصل کنید سپس محصول مورد نظر خود را خریداری کنید و یا با شماره تماسی که در آن وبسایت قرار داده شده است تماس حاصل کنید تا بتوانید از واقعی بودن آن وب سایت اطمینان حاصل کنید.

زمانی که قصد خرید اینترنتی دارید از wifi های عمومی استفاده نکنید زیرا در این صورت دست سارقان برای هک کردن اطلاعات شما بسیار باز است. یک رمز قوی را برای حساب کاربری خود انتخاب کنید که هیچ هکری نتواند آن را شناسایی کند. حتما به خاطر داشته باشید که از برای انتخاب رمز قوی حتما از حروف کوچک و بزرگ برای حساب کاربری خود استفاده کنید .

فروش اینترنتی محصول

شرایط خرید اینترنتی

داشتن نماد الکترونیک یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش های هر سایت است. سایت های اینترنتی حتما باید شامل مشخصات و ویژگی های کاربری و فنی کالا و خدمات باشند. نام تجاری که فروشگاه اینترنتی با آن فعالیت دارند باید حتما در آدرس سایت وجود داشته باشد. همچنین باید شماره تماس، ایمیل و یا هر روشی که خریدار بتواند با کمک آن بتواند با سایت های فروشنده در ارتباط باشد، باید در سایت وجود داشته باشد. به نظر شما شرایط خرید و فرآیند عقد قرارداد از جمله نحوه پرداخت و تحویل کالا و یا فسخ قراداد و ارجاع، خدمات پس از فروش چیست؟

شرایط خرید اینترنتی

چند نکته درباره ی خرید اینترنتی

برای خرید اینترنتی ادویه جات بهتر است مشخصات کالایی که قصد خرید آن را دارید، به طور کامل بشناسید. قبل از خرید بهتر است اطلاعات کافی درباره کالای مورد نظر خود داشته باشید تا بتوانید با مشخصات کالا در سایت های اینترنتی مقایسه کنید. اطلاعات شخصیی خود را مانند اطلاعات کارت های اعتباری را برای فروشگاه های الکترونیکی که قصد خرید از آنها را دارید به هیچ عنوان نفرستید. بعضی از فروشگاه های اینترنتی ممکن است معتبر نباشند و با کیلیک بر روی آنها اطلاعات شما هک شود. بهتر است حساب هایتان را به طور روزانه بررسی کنید که مطمئن شوید پول برداشته شده از کارت شما درست باشد.

چند نکته درباره ی خرید اینترنتی

نحوه ی سفارش کالا

انواع ثبت سفارش کالا :

اعتبار اسنادی دیداری یا : Sight Documentary Credit

اعتبار اسنادی دیداری در صورت رعایت شدن کلیه ی ضوابط توسط بانک تایید می شود. فروشندگان می توانند به شعبه های بانک مراجعه کنند و با در دست داشتن مجوزهای لازم درخواست بازکردن اعتبار اسنادی کنند.

اعتبار اسنادی مدت‌دار یا : Deferred Letter Of Credit

اعتبار اسنادی مدت دار پس از ارائه اسناد از طرف فروشندگان بلافاصله قابل پرداخت نیست، بلکه پس از گذشت مدت زمان تعیین شده پرداخت صورت می گیرد.

اعتبار اسنادی یوزانس یا : usance Credit

یوزانس مهلتی است که توسط دو کشور برای پرداخت وجه مشخص می شود. امروزه این نوع اعتبار به عنوان نوعی معامله نسیه شناخته شده است. از این لحاظ یوزانس، گونه‌ای اعتبار اسنادی مدت دار یا Deferred Letter Of Credit به حساب می‌آید که بر خلاف اعتبار اسنادی دیداری یا Sight Documentary Credit وجه اعتبار به محض ارائه اسناد حمل کالا توسط ذینفع به بانک کارگزار به وی پرداخت نمی‌شود.

نحوه ی سفارش کالا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *